Ticketing manager

Aplikace pro prodej vstupenek, rezervace, analytiku prodeje a správu pokladny
Image

Použité technologie a postupy

  • Frontend (React.js)
  • Backend (.NETCore,Node.js)
  • Microsoft Azure
  • MySQL
  • GitHub
  • Heroku
  • Slack & Trello
  • SCRUM

Výzva

Cílem bylo vytvoření moderního ticketingového nástroje, který pořadatelům akcí umožňuje jednoduché vkládání a úpravy jednotlivých událostí, prodej přes pokladnu a analytiku prodejů. 

Řešení

Naše řešení mělo od začátku dvě roviny – jednu pro pořadatele akce a druhou pro zákazníka. Vycházeli jsme z průzkumů, uživatelského testování a workshopů s uživateli. Pořadatel má díky tomu jednoduchý nástroj, jak vytvářet události, editovat informace, měnit ceny, analyzovat prodeje a realizovat prodej na pokladně. 

Zákazník naopak využívá jednoduchou webovou aplikaci s čistým designem, kde najde pouze ty informace, které potřebuje. Nic mu tak nebrání v pohodlném nákupu. Vstupenky mu poté přijdou emailem, může je ale spravovat i ve svém uživatelském účtu. 

Projekt v číslech

  • 8
    členů týmu
  • 1
    rok vývoje
  • 1900
    odpracovaných hodin