Jednoduché plánování složitých věcí

Dotu Planner je plánovací aplikace pro kulturní organizace. Najde za vás vhodné termíny představení, rozešle jejich návrhy celému týmu a vytvoří fermany. Rychle, jednoduše a odkudkoliv.

Vyzkoušet

Pod kontrolou

Plánujte automatizovaně a bez obav.

Připojíte se všude

Aplikace funguje přes web pro celý váš team na počítači i telefonu.

Máme rádi divadlo

Jsme malý team a máme rádi divadlo. Aplikaci vyvíjíme s lidmi z oboru.

Jak by pro mě aplikace fungovala?
Pokud provozuji
 
  • Automatické návrhy vhodných termínů

    Vyberte inscenaci, místo a časové rozmezí (třeba od ledna do června). Dotu Planner vám ukáže všechny termíny, kdy lze představení uskutečnit.

    • Na tři kliknutí
  • Rozesílání návrhů termínů představení a jejich storen členům týmu

    Dotu Planner za vás rozešle hercům a ostatním pracovníkům návrhy termínů představení (pozvánky). Každý z nich může jednotlivé termíny v aplikaci nebo osobním kalendáři odsouhlasit nebo zamítnout. Je na vás, který z proveditelných termínů později definitivně potvrdíte.

    • Jedním kliknutím odešlete pozvánky nebo storna celému týmu.
    • Jedním pohledem zjistíte proveditelnost představení.
  • Přehledně a pod kontrolou

    Všechna představení, zkoušky a další akce máte na jednom místě. Události můžete filtrovat podle osoby, inscenace, místa konání, času apod. V Dotu Planneru můžete s týmem sdílet produkční a technické poznámky k jednotlivým akcím.

    • Export fermanu do Excelu
  • Osobní kalendáře pro každého člena týmu

    Každý člen týmu má přehled o svých povinnostech prostřednictvím svého osobního kalendáře.

    • Na počítači, na tabletu, v telefonu
    • Bez instalací a online
    • Propojení s Google kalendářem
  • Další vychytávky v Dotu Planner

    • Plánování představení respektující osobní závazky a dostupnost členů týmu
    • Monitorování statusu představení během plánování - navržený termín, odeslané pozvánky, uskutečnitelné, potvrzené
    • Rozdělení týmu do nezávislých skupin (herci, tech. personál, manažeři, ...)
    • Osobní fermany jednotlivých členů týmu - herců i technického personálu
    • Hromadné akce - zasílání návrhů termínů představení a jejich storen
    • Práce s časovými zónami a přepočtem času do určené časové zóny pro týmy působící ve více časových pásmech
    • Sdílení poznámek seskupených do vláken podle tématu, např. osvětlení, zpěváci, kostýmy, atd.
    • Nová položka

Naši partneři

Od začátku spolupracujeme na vývoji aplikace s profesionály z divadelního světa.

Klára Šalomounová

Studio DVA

S aplikací Dotu Planner do kulturních organizací konečně dorazilo 21. století. Odpadá neustálé sestavování tabulek, vymýšlení barviček a hesel, aby se ve fermanech vůbec dalo zorientovat, končí zdlouhavé potvrzování termínů po e-mailech a hlavně – z práce produkčních mizí složitá kombinatorika, co, kdy, kde a s kým lze zrealizovat. Dotu Planner šetří spoustu času a energie, a navíc předchází chybám, které při plánování mohou snadno vzniknout. Myslím, že je to ten nejlepší „zaměstnanec“, jakého si naše divadlo mohlo přát.

Chcete si vyzkoušet, jestli vám naše aplikace sedí? Vytvoříme vám účet na 30 dní zdarma.

Vyzkoušet